sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Viikon saalis

Tammikuun ensimmäisen 11 päivän aikana olen siis lenkkeillyt 9 kertaa yht. 65 km. Lisäksi olen heittänyt joko roskikseen tai valikoinut kirpputorille meneväksi
  • risa avaimenperä > roskiin
  • vanha hiusharja >roskiin
  • vanha kylpytakki> roskiin
  • risa ämpäri > roskiin
  • ylimääräiset kännykän suojakuoret > kirpparille
  • yhdet monot ja kolmet kengät > kirpparille 
  • juomalaseja 6 kpl > kirpputorille
  • neulepusero > kirpputorille
Näin toimien ei tosiaankaan niin ahdista, kun riittää, että valikoi tavaran päivässä. Suosittelen.

Ja vähän olen saanut maalattua. Olen kai sopinut ensi kesäksi kahteenkin paikkaan näyttelyä ja ei minulla ole oikein mitään uutta. Näyttelyn sopimisesta sana kai siksi, että olen varannut paikat jo pari vuotta sitten ja nyt pitäisi varmistella, että onko varaukset edes voimassa. On niin suosittuja muutamat kahvilanäyttelytilat, että varausjono on vuosia. Ylempi kissa ja kalat -työ on siis näyttelyyn maalattu. Alempi on tilaustyö eli olen taas heikkona hetkenä lupautunut maalamaan ns. koiramuotokuvan, mutta en kyllä ole tyytyväinen. Siksi realismista luovuin, että se stressaa minua liian paljon. Naivistisia kuvia on paljon mukavampi maalata, sillä minulla on vain mielikuva päässäni ja sitä kun ei kukaan muu tiedä, niin ei voi verrata, että onnistuiko vai ei. Riittää, että itse olen tyytyväinen. Ja voin vakuuttaa, että en tosiaankaan aina ole, koska minulla on mappi Ö tason maalauksia vaikka kuinka.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti